22 December 2011

Cinta

Assalamualaikum dan selamat petang saya ucapkan . Adakah anda semua sihat ? Atau tidak sihat ? hee tak kesah lah asalkan korang semua bahagia . Tajuk hari ini post Arif ialah tentang CINTA . Apakah selama ini korang mengerti apa itu erti cinta ? Cinta itu bole dibahas dengan kata tapi tidak dengan hati . Perkataan seperti `I Love You`bole dibahas kepada sesiapa sahaja melalui percakapan tapi tidak dari hati . Mencintai seseorang itu mudah tapi untuk melupakan seseorang itu amat susah kerana kita telah mencintai dia dan disayangi oleh dia . Cinta yang ikhlas datang nya dari hati yang ikhlas dan tulus mencintai dia . Cinta juga memerlukan pengorbanan yang besar dan seseorang itu harus tabah untuk menempuhi pengorbanan itu . Kesabaran amat penting di dalam sesuatu perhubungan :) . Krisis hubungan itu biasa lah kan bagi kita semua namun bertolak ansur di dalam sesuatu hubungan amat penting . Mempertahankan hubungan apabila berlaku pergaduhan amat penting sekali . Jangan sesekali kita melepaskan seseorang itu yang kita sayang sangat-sangat selama ini kerana setelah kita melepaskan dia,kita akan merindui dia dan mahu dia pulang balik kepada kita . Aku telah merasa semua itu dan aku merasa amat menyesal namun begitu aku bersyukur kepada tuhan kerana telah mempertemukan jodoh bersama Nurul Syahira Binti Ismail . Aku amat mencintai dirimu sayang,aku terima kamu seadanye :) . Jangan lepaskan aku okay sayang . Iloveyousomuch sayang .

No comments:

Post a Comment